lunes, 20 de abril de 2009

en el pasillo






Oeeee oé oé oéeeee!!! ya sé que para muchos comer y hacer la comida es como respirar... pero para mí es, era un rollo patatero!!!
Pero ya sabéis que no tengo mucho estrés últimamente, así que me dio por mirar blogs de cocina, (¿os acordáis del post de los cocineros australianos, los 'mass media'?), pues una cosa me ha llevado a la otra.
Las fotos son de mis últimas creaciones: pizza (la masa yo, el top mi santo), galletas de limón y semillas de amapola, zanahoria gratinada, pan, mermelada de naranja amarga y canela y hoy he hecho picadillo a la habanera. Estoy que me salgo!!! No hablo de las creaciones fallidas porque aquí aún resuenan las risas en el aire, pero que sepan que no me importa!!!

Y si queréis ver mis fuentes de inspiración, en fin, las recetas al pie de la letra, que si no fuera por lo bien explicadas y lo fáciles que parecen de qué que yo me atreva con ésto, pues pinchad aquí.
El blog de Alicia

También me estoy mirando estos otros.
El de la UAB
el del vasco

Sigo con ello (y con la música, Tere. Ara estic escoltant a la Maria Coma però segur que ja la coneixies. No la poso perquè no he trobat res d'ella al goear. A veure si m'empesco una altra per posar-la aquí).

Mientras, pongo a El petit de cal Eril. Que me ha encantao... (aunque esta canción es un pelín cafre, la chula es 'Els gats 2').

3 comentarios:

graciela amalia dijo...

Hey!!! qué platos mas bonitos!!
Una buena pizzeria con ricos postres ...y al bombo con la ciencia!!
Qué les parece?

besos, ma Gra

Anónimo dijo...

Sí, sí, la conec a la Maria Comas, és del barri, viu a dos cantonades de casa i la veig sovint passsejant amb el gos... ¡gran veu! el que has penjat he d'investigar més, justament aquesta canço, aiggg no m'acaba de....

Em fa riure la teva faceta culinària, no puc més que pensar en la nostra prehistòria, just quan vas aterrar a casa meva, que vas al.lucinar perquè els nius de pasta "es trencaven" quan els bullies, je je. ¡Nivelazo cozinera! Do you remember? l'anècdota ha recorregut mig món.

petonets i quan tornis espero que facis un soparet amb totes aquestes cuinetes que estàs experimentant.

muakssss
Tere

Unknown dijo...

ja ho sé, ja ho sé que aquesta cançó és molt cafre. Però escolta 'Els gats 2' i ja veuràs que té molta gràcia...

Com no m'haig d'enrecordar dels nius de pasta!!!! amb la impressió que em van fer al desfer-se!!! ;-) cada vegada que els veig al súper me'n recordo de tu!
petonets guapi.